Bring Back The Infirmary Staff Team! ( Never let this post die!) [ITS HAPPENING YAYAYAYAY]

100th reply no one else can haha

1 Like

now we shoot for 169 (very funny) :smiling_imp:

2 Likes

Yes.

Summary

This text will be hidden

1 Like

To 169 :smiling_imp: everyone spam

Summary

This text will be hidden

1 Like

To 169 :smiling_imp: everyone spam

Summary

This text will be hidden

1 Like

To 169 :smiling_imp: everyone spam

Summary

This text will be hidden

1 Like

To 169 :smiling_imp: everyone spam

Summary

This text will be hidden

1 Like

To 169 :smiling_imp: everyone spam

Summary

This text will be hidden

1 Like

rEPoRTiNG fOr sPAm

Summary

This text will be hidden

2 Likes

no one’s Gonna do ■■■■ lmao

Summary

v

2 Likes

Ofc im not gonna flag it.
Nobody’s really hurt lol

1 Like

yeeesss we did it to 100

Summary

This text will be hidden

Sup, just checking up to make sure this topic never dies :slight_smile:

5 Likes

Same, This post cannot die out

3 Likes

Omg, don’t let this die.

hmmm what if someone DMs the owner all of these requests what will happen???

weekly revive

Summary

This text will be hidden

1 Like

Its more like life support

1 Like

fr

Summary

This text will be hidden

daily revive? :index_pointing_at_the_viewer: